جراحی زیبایی زنان

هزینه جراحی ترمیمی لابیا (لابیاپلاستی)

لابیاپلاستی، که گاهی اوقات به عنوان جراحی کاهش اندازه لابیا نامیده می شود، یک روش جراحی است که به طور فزاینده ای محبوب شده است. این روش برای تغییر شکل و کاهش اندازه ی لابیا مینور و اصلاح عدم تقارن آن انجام می شود. ممکن است شما کاندید مناسبی برای این عمل باشید، ولی اولین سوالی که می پرسید این است که هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟ امروز می خواهیم در مورد هزینه لابیاپلاستی و عوامل تاثیر گذار بر آن با شما صحبت کنیم.

هدف از انجام جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک روش جراحی برای کاهش اندازه لابیای داخلی از طریق برداشتن بافت اضافی از لابیا مینور است. روند پیری، بارداری و زایمان، تغییرات وزن و ژنتیک شما ممکن است در ایجاد پوست اضافی یا شل شدن لب های واژن نقش داشته باشند. لابیاپلاستی ممکن است با چندین روش برای جوان‌سازی واژن مانند پرینه‌وپلاستی، واژینوپلاستی یا کاهش هود کلیتورال ترکیب شود.

با این حال، هنگام در نظر گرفتن هزینه، مهم است که مزایای این روش و اینکه چگونه لابیاپلاستی می تواند به حل مشکلات مربوط به ناراحتی در ناحیه تناسلی کمک کند، بسنجید.

برخی از مزایای جراحی لابیاپلاستی عبارتند از:

  • افزایش راحتی در حین ورزش، مقاربت جنسی و سایر فعالیت های منظم
  • افزایش اعتماد به نفس هنگام پوشیدن لباس هایی مانند مایو یا شلوارهای چسبان
  • کمترین جای زخم جراحی، برش ها به دقت در چین طبیعی لابیا پنهان می شوند.
  • نتایجی با ظاهر طبیعی
  • افزایش راحتی هنگام دوچرخه سواری یا نشستن
  • پس از بهبودی کامل، احساس لابیا به حالت قبل از عمل بازگردد.
  • افزایش میل جنسی  و عزت نفس
  • بهبود ظاهر و عملکرد لابیا
  • بهبود روابط زناشویی

چه عواملی بر هزینه لابیاپلاستی تأثیر می گذارد؟

هزینه هر عمل جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که جراحی لابیاپلاستی از این قاعده مستثنی نمی باشد. هزینه لابیاپلاستی تحت عوامل زیادی می تواند تغییر کند. از جمله:

مهارت و دستمزد جراح زیبایی زنان

یک جراح زیبایی زنان با تجربه‌تر و دارای گواهی معتبر معمولاً هزینه‌های بالاتری برای این جراحی طلب می کند. پزشکانی که تخصص و تجربه ای بیشتری دارند و تعداد عمل بیشتری انجام داده اند، ممکن است هزینه عمل آن ها بالاتر باشد. بنابراین بهتر است یک جراح را فقط به دلیل هزینه ی بالا کنار نگذارید زیرا جراحی نزد افراد غیر متخصص می تواند عوارض زیادی را از جمله عدم تقارن لابیا، از دست دادن حس در آن ناحیه و سایر عوارض را به دنبال داشته باشد و شما مجبور به حراحی ترمیمی لابیاپلاستی شوید.

متخصص بیهوشی

اغلب جراحی لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی انجام می شود. اگر شما تمایل به بی دردی مطلق دارید با تزریق داروی خواب آوریا سدیشن به این معنی که شما در طول جراحی در حالت بیهوشی به سر می برید، عمل انجام می شود. بنابراین هزینه های کادر درمانی مانند متخصص بیهوشی به هزینه ی جراحی لابیاپلاستی  اضافه می شود.

نوع روش جراحی

 هزینه لابیاپلاستی بسته به به روشی که مورد استفاده  قرار می گیرد، نیز بستگی دارد شاید لابیای شما مشکلات زیادتری داشته باشد و برای اصلاح آن زمان بیشتری باید صرف شود. همچنین ممکن است همزمان با لابیاپلاستی سایر روش های جوانسازی واژن صورت گیرد.

محل مرکز درمانی

هزینه ی لابیاپلاستی نیز ممکن است تحت تاثیر موقعیت مکانی مرکز درمانی قرار بگیرد و طبیعتا در شهرهای بزرگ تر هزینه بیشتری دریافت می شود.

روش‌های اضافی

هزینه لابیاپلاستی می تواند به این بستگی داشته باشد، که آیا بیمار همزمان تحت جراحی های دیگری قرار می‌گیرد یا خیر. اگر بیمار علاوه بر جراحی لابیاپلاستی تحت جراحی های دیگری مانند واژینوپلاستی نیز قرار بگیرد، هزینه کل عمل ممکن است بیشتر باشد.

بر هزینه‌های لابیاپلاستی داروهایی که ممکن است قبل، حین و بعد از جراحی زیبایی واژن (آرام‌بخش، مسکن، آنتی‌بیوتیک و غیره) به فرد داده شود، می تواند موثر باشد.

هزینه جراحی لابیاپلاستی در ساری چقدر است؟

روش‌های لابیاپلاستی با توجه به نیازهای هر بیمار متفاوت است و به همین دلیل، هزینه دقیق عمل لابیاپلاستی تنها پس از مشاوره حضوری با دکتر هدی حق نظر تعیین می شود. لابیاپلاستی بسته به اینکه کوچک کردن لابیا مینور به تنهایی یا همراه با کوچک کردن لابیا ماژور انجام شود، متغییر است. همچنین کاهش یک طرفه لابیا مینور ممکن است هزینه کمتری داشته باشد.

هزینه عمل لابیاپلاستی در کلینیک که در بالا توضیح داده شد، شامل موارد زیر است:

  • دستمزد جراح
  • هزینه متخصص بیهوشی و کادر درمان
  • هزینه تحهیزات

سوالات متداول

چه زمانی نتایج لابیاپلاستی را می توانیم ببینیم؟

مدت زمانی که طول می کشد تا نتایج نهایی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنید می تواند بین ۶ تا ۱۲ هفته پس از کاهش تورم متفاوت باشد. پس از این مدت، بیمار باید بتواند از مزایای دائمی عمل لابیاپلاستی بهره مند شود.

آیا بیمه هزینه لابیاپلاستی را پوشش می دهد؟

متأسفانه، روش‌های لابیاپلاستی تحت پوشش بیمه نیستند و زیبایی محسوب می‌شوند.

مدت زمان جراحی لابیاپلاستی چقدر است؟

مدت زمان که جراحی لابیاپلاستی طول می کشد معمولا بین ۱ تا یکساعت و نیم می باشد.

کلام اخر

همانطور که در بالا گفته شد، عوامل زیادی بر هزینه جراحی لابیاپلاستی تاثیر می گذارد، که به طور دقیق نمی توان هزینه مشخصی را برای آن بیان کرد. بنابراین بهتر است برای اطلاع از هزینه مشخص با توجه به نیاز خود با جراح زیبایی زنان در ساری مشاوره داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

2 فکر در مورد “ هزینه جراحی ترمیمی لابیا (لابیاپلاستی)

  1. hedieh گفت:

    جراحی ترمیمی چه مدت بعد از جراحی اولیه امکان پذیر هست؟

    1. دکتر هدی حق نظر گفت:

      یک ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =