عمومی

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری – ۱۴۰۲

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری

دکتر هدی حق نظر، با فارغ التحصیلی از رشته پزشکی در سال ۱۳۷۲، ابتدا به عنوان پزشک عمومی در حوزه پزشکی فعالیت خود را آغاز نمودند. پس از مدتی، با گذراندن دوره تخصصی زنان و زایمان، به عنوان متخصص زنان و زایمان به فعالیت خود ادامه دادند.

به دلیل علاقه زیاد به جراحی‌های زیبایی زنان، تصمیم به گذراندن دوره‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی در این زمینه گرفتند. ایشان به عنوان یک متخصص در جراحی زیبایی فعالیت حرفه‌ای خود را پیش بردند و با گذراندن دوره‌های بین‌المللی در انگلستان و دبی، توانستند تخصص بالایی در این حوزه به دست آورند. در حال حاضر، دکتر هدی حق نظر با تجربه و تخصص خود به عنوان یک متخصص و جراح زنان در ساری با استفاده از دانش روز بین‌المللی، به ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه جراحی زیبایی می‌پردازند.

خدمات ارائه شده در کلینیک

لابیا پلاستی :

لابیاپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که به منظور تغییر اندازه، شکل یا ظاهر لب‌های داخلی و خارجی واژن (لابیاها) اجرا می‌شود. این عمل عمدتاً جهت کاهش اندازه لابیای مینور (لب‌های داخلی واژن) اجرا می‌شود، زیرا این لب‌ها ممکن است از نظر اندازه، تقارن یا شکل به ناهمگنی برخورده باشند. علاوه بر این، لابیاپلاستی می‌تواند برای اصلاح شکل لابیای ماژور (لب‌های خارجی واژن) یا حتی برطرف کردن عدم تقارن بین دو لب مورد استفاده قرار گیرد.

انواع لابیاپلاستی :

  • لابیاپلاستی مینور :
    نوعی عمل جراحی است که معمولا برای کاهش اندازه لابیا مینور (چین‌های پوستی که مجرای ادرار و واژن را احاطه کرده است) انجام می‌شود.
  • لابیاپلاستی ماژور :
    لابیا ماژور پلاستی عملی است که در آن اندازه لابیا ماژور (لب بیرونی دارای موی زهار) کوچک می شود که برای رفع افتادگی و چین و چروک در لابیای ماژور مورد استفاده قرار میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی میتوانید به این لینک مراجعه کنید

متخصص و جراح زنان در ساری

روشن سازی ناحیه تناسلی :

یکی از مشکلاتی که در عده ای از بانوان مشاهده می شود تغییر رنگ و تیرگی ناحیه تناسلی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر رابطه زناشویی و اعتماد به نفس بانوان داشته باشد. رنگ طبیعی لبیاها در بین بانوان متفاوت بوده و می تواند صورتی، قرمز یا حتی تیره باشد.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد روشن سازی ناحیه تناسلی میتوانید به این لینک مراجعه کنید

تنگ کردن واژن :

از جمله مشکلاتی که اغلب خانم ها ممکن است که دچار آن شوند گشادی یا شل شدگی واژن است که این مسئله در نوبه خود می تواند تاثیرات نامطلوب در زندگی زناشویی افراد داشته باشد و موجب کاهش میل جنسی فرد گردد. لازم است است بدانید که علل متعددی وجود دارد که موجب شلی و گشادی واژن می گردند که از جمله می توان به زایمان های متعدد و افزایش سن اشاره نمود. 

روش های تنگ کردن واژن عبارتند از :

  • روش های جراحی
  • روش های غیر جراحی

انواع جراحی های تنگ کردن واژن :

  • واژینوپلاستی :
    واژینوپلاستی جراحی ای است که در کل کانال کف واژن از عمق به سطح انجام میشود. در این عمل با برداشتن بافت های اضافی که باعث گشادی و شلی واژن میشود فضای داخلی واژن کوچکتر خواهد شد و باعث تنگی واژن میشود.
  • عمل پرینورافی:
    عمل پرینورافی یکی دیگر از روش‌هایی است که برای تنگ کردن واژن از آن استفاده می‌شود. ایده پشت این روش بازسازی داخلی واژن و کاهش اندازه دهانه واژن (قسمت ۲ الی ۳ سانتی‌متری ورودی واژن) است. در نتیجه ظاهر این ناحیه کاملاً طبیعی جلوه می‌کند. این روش نوعی عمل تنگ کردن واژن است که شامل برداشتن پوست‌های اضافی و تگ‌های پوستی شل می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تنگ کردن واژن میتوانید به این لینک مراجعه کنید

تزریق چربی به واژن (بیکینی) :

بسیاری از بانوان به دنبال کاهش وزن و لاغری، عوامل ژنتیکی و افزایش سن ظاهر زیبای واژن خود را از دست می دهند. این عدم رضایت از ظاهر اندام جنسی، می تواند به طور مستقیم اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار دهد. بهترین روش درمان برای این دسته از بانوان، تزریق چربی به واژن در قسمت لابیاماژور است.

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان مفتخر به ارائه انواع خدمات زیبایی تزریق ژل و چربی به واژن (ناحیه بیکینی) برای شما مراجعین عزیز میباشد

برای اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی به واژن میتوانید به این لینک مراجعه کنید

جوانسازی واژن :

جوانسازی واژن یک اصطلاح کلی برای روش هایی است که برای بهبود ظاهر و عملکرد واژن صورت می گیرد. تقریبا نیمی از خانم ها از اختلال در روابط جنسی خود به دلایل مختلف رنج می برند، که با روش های جوانسازی واژن می توان این مشکلات را برطرف کرد. این دسته از اقدامات علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد و به افزایش اعتماد به نفس بانوان کمک شایانی می کند، جنبه درمانی نیز دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوانسازی واژن میتوانید به این لینک مراجعه کنید

تاثیرات جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی در ناحیه بیکینی :

  • روشن سازی ناحیه بیکینی
  • لیفت و کم کردن چین و چروک
  • رفع خشکی واژن
  • افزایش میل جنسی

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوانسازی واژن با کربوکسی تراپی میتوانید به این لینک مراجعه کنید

جراحی واژن :

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در کلینیک تخصصی خود انواع عمل ها و جراحی های زیبایی و درمانی را به مراجعین عزیز ارائه خواهد داد.

برای نوبت دهی انلاین کلیک کنید

در صورت تمایل میتوانید از ویزیت انلاین هم استفاده کنید.

متخصص و جراح زنان در ساری

درمان و رفع واژینیسموس :

به حالتی که در آن عضلات اطراف واژن در تماس با اشیا یا آلت تناسلی مرد به طور غیرارادی منقبض شوند واژینیسموس (Vaginismus) یا واژینیسم گفته می‌شود. انقباض عضلات منجر به تنگ‌شدن واژن می‌شود و به دنبال آن احساس ناراحتی، سوزش، درد و مشکلاتی در هنگام هر گونه نفوذ به واژن مانند دخول دردناک ایجاد می‌کند. این انقباض‌های غیرارادی می توانند باعث عدم امکان دخول شوند. در اینجا معنای نفوذ به واژن می‌تواند شامل دخول در حین سکس، معاینات پزشکی (مانند معاینات رحم و دستگاه تناسلی زنان) و استفاده از تامپون‌های قاعدگی باشد.

روش های درمانی :

  • تزریق بوتاکس به واژن
  • استفاده از دستگاه RF
  • جراحی

برای اطلاعات بیشتر در مورد واژینیسموس میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان بی اختیاری ادرار :

این عارضه زمانی می باشد که فرد با سرفه کردن و عطسه کردن دچار ریزش ادرار می گردد و یا با احساس ادرار به شدت نیاز به ادرار کردن پیدا کند بی اختیاری ادرار با افزایش سن شدت می یابد.. در صورتی که بی اختیاری ادرار بر فعالیت های روزمره فرد تاثیر بگذارد نیاز به مراجعه به پزشک متخصص و جراح زنان می باشد. برای اکثر افراد تغییرات ساده ای در سبک زندگی و یا درمان دارویی می تواند به متوقف کردن این بیماری منجر شود

انواع درمان :

  • درمان های دارویی
  • درمان های غیر جراحی با دستگاه RF
  • درمان های جراحی

برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان بی اختیاری ادرار میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان زگیل تناسلی :

زگیل تناسلی یکی از شایع ترین بیماری های عفونی منتقله از راه تماس جنسی (مقاربتی) است که عامل آن ویروس hpv یا ویروس پاپیلوم انسانی است و راه انتقال اصلی آن تماس پوست با پوست آلوده به ویروس طی رابطه جنسی است که ممکن است از طریق واژینال یا مقعدی یا دهانی صورت پذیرد و بطور کمتر شایع از طریق روشهای غیرجنسی قابل انتقال است.

برخی از روش های درمان آن به شرح زیر اورده شده است :

  • پلکسر
  • لیزر
  • کرایوتراپی
  • الکتروکوتر
  • جراحی
  • دارو درمانی

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری با دانش و تکنولوژی روز دنیا خدمات درمان زگیل تناسلی در زنان را به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه خواهد داد تا به طور کامل و اطمینان بخش سلامتی خود را بدست آورید.

برای نوبت دهی انلاین کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان زگیل تناسلی در زنان میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

تزریق واکسن گارداسیل:

واکسن گارداسیل (Gardasil) یک داروی موثر برای پیشگیری از زگیل تناسلی از شایع‌ترین عفونت‌های دستگاه تناسلی است. اگر ویروس HPV درمان نشود احتمال بروز زگیل تناسلی، سرطان دهانه رحم یا مقعد زیاد خواهد شد. از همین‌ رو دانشمندان استفاده از واکسن گارداسیل را توصیه می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسن گارداسیل میتوانید به این لینک مراجعه کنید

متخصص و جراح زنان در ساری

درمان کیست سینه :

کیست های سینه کیسه های پر از مایع درون سینه ای هستند، که معمولا غیر سرطانی (خوش خیم) می باشند. ممکن است یک یا چند کیست سینه در یک یا هر دو سینه داشته باشید. اگرچه کیست سینه در زنان در هر سنی ممکن است دیده شود، اما در زنان قبل از یائسگی، معمولاً زیر ۵۰ سال، و بیشتر بین ۳۰ تا ۵۰ سال رایج تر است.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان کیست سینه میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان کیست تخمدان :

امروزه یکی از بیماری های نسبتاً شایع در میان خانم ها کیست تخمدان است. بیشتر افراد مبتلا در محدوده سنی ۱۵تا ۴۹ سال هستند.این عارضه می تواند در هر دوره سنی اتفاق افتد، که به دلیل شیوع زیاد آن در میان بانوان سوالاتی ذهن آن ها را به خود مشغول ساخته که آیا این بیماری قابل درمان است یا خیر؟
کیست تخمدان با چه روش هایی درمان می شود؟ با وجود داشتن این بیماری امکان بارداری وجود دارد؟ و یا اینکه کیست های تخمدان انواع خاصی دارند؟

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان کیست تخمدان میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان تنبلی تخمدان :

امروزه یکی از شایع ترین بیماری در حوزه خانم ها بیماری تنبلی تخمدان یا بیماری تخمدان پلی کیستیک می باشد. در حقیقت این نوع بیماری جز شایع ترین بیماری های نازایی به شمار می آید. تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان یکی از بیماری های شایع می باشد که موجب عدم تخمک گذاری می شود و همین امر سبب نگرانی اکثر افراد شده و سوالات بسیاری در ذهن آن ها ایجاد کرده است که، آیا این بیماری درمان دارد؟

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان تنبلی تخمدان میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان چسبندگی رحم :

سندرم آشرمن یا چسبندگی رحم یک وضعیت نادر است، که در آن بافت اسکار (چسبندگی) در داخل رحم شما ایجاد می شود. جراحت و یا عفونت رحم ممکن است به پوشش داخلی رحم  شما آسیب برساند و سبب ایجاد چسبندگی (بافت اسکار) بین دیواره های داخلی رحم شود که در آن دیواره ها ی رحم به طور غیر طبیعی به یکدیگر می چسبند. زنان مبتلا به سندرم آشرمن ممکن است پریودهای خفیف یا بدون قاعدگی، خونریزی غیرطبیعی و درد لگن یا ناباروری را تجربه کنند،گاهی هم ممکن است بدون علامت باشد.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان چسبندگی رحم میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان عفونت واژن :

عفونت های واژن یکی از مشکلات ناخوشایند بسیار شایع در بین بانوان می باشد که اکثر بانوان در طول زندگی خود چندین مرتبه آن‌ را تجربه کرده اند. عفونت های واژینال به راحتی قابل درمان بوده و باعث بروز مشکلات جدی نمی‌شوند اما چنانچه نسبت به درمان آن‌ها اقدامی صورت نگیرد، ممکن است خطر ابتلا به بیمای هایی مانند بیماری التهابی لگن، ناباروری، بیماری های مقاربتی و … را افزایش دهند.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان عفونت واژن میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان کیست بارتولن :

شاید تا به حال اسم کیست بارتولن را نشنیده باشید. بارتولن دو غده کوچک به اندازه نخود هستند که در اطراف ورودی واژن قرار گرفته اند و مایعی ترشح میکنند که دستگاه تناسلی را لیز و لغزنده میکند تا عمل مقاربت راحت تر انجام شود. این غدد بسیار حساس است و ممکن است بر اثر برخی موارد دچار انسداد شود و در نتیجه مایع از آن نمی تواند خارج شود و تبدیل به کیست میشود.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان کیست بارتولن میتوانید به این لینک مراجعه کنید

تست پاپ اسمیر:

تست پاپ اسمیر نوعی آزمایش برای بانوان است که برای تشخیص سرطان دهانه رحم و تشخیص برخی از عفونت ها و زگیل تناسلی انجام می‌شود. در این آزمایش، سلول‌ها از دهانه رحم جمع‌ آوری می‌شوند. اگر سرطان دهانه رحم به موقع و با انجام تست پاپ اسمیر شناسایی شود، بیمار شانس بیشتری برای درمان خواهد داشت. علاوه بر این، تست پاپ اسمیر این امکان را به بیمار می‌دهد که هرگونه تغییر غیر طبیعی در سلول‌های دهانه رحم تشخیص داده شود و پزشک از ابتلای بیمار به سرطان در آینده جلوگیری کند.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد تست پاپ اسمیر میتوانید به این لینک مراجعه کنید

درمان افتادگی رحم با هیگز:

امروزه افتادگی رحم یکی از مشکلات شایع در بین بانوان می باشد که بسیاری از افراد علت ایجاد آن را نمی دانند. زایمان طبیعی، یائسگی و افزایش سن وافزایش فشارداخل شکم مثل یبوست طولانی وسرفه مکرر را می توان جزو علل ایجاد این عارضه دانست.
وقتی عضلات کف لگن و رباط های این ناحیه ضعیف و کشیده می شوند و به اندازه کافی نمی توانند از رحم محافظت کنند و افتادگی رحم اتفاق می افتد و رحم به سمت پایین و یا خارج از واژن می رود.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان افتادگی رحم با هیگز میتوانید به این لینک مراجعه کنید

متخصص و جراح زنان در ساری

مشاوره پیش از بارداری :

مشاوره پیش از بارداری با مراجعه به پزشک متخصص و جراح زنان شروع می شود. این بهترین زمان برای صحبت در مورد نگرانی های بارداری است، مانند اینکه چگونه بدن خود را برای بارداری آماده کنید و در هنگام باردار شدن چه کاری باید انجام دهید و چه کاری انجام ندهید. همچنین باید در مورد نگرانی‌های سلامتی، سابقه سلامت شخصی، سابقه سلامت خانوادگی و تجربه‌تان از بارداری‌های قبلی صحبت کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره پیش از بارداری میتوانید به این لینک مراجعه کنید

چکاپ های دوره ای بانوان :

 برای مراقبت‌های پیشگیرانه از بیماری‌های زنان، باید بررسی های دوره ای و یا اقدامات درمانی را به‌موقع و در سریعترین زمان زیر نظر متخصص و جراح زنان انجام داد. آزمایش‌های غربالگری و معاینات فیزیکی برای بررسی زودهنگام بیماری‌ها ضرورت دارد. زمانی که بیماری به‌موقع تشخیص داده شود، درمان آن آسان‌تر خواهد بود. متاسفانه بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند، منظور از چکاپ تنها آزمایش پاپ‌اسمیر است و تنها این آزمایش را هرچند سال یک‌بار انجام می‌دهند، اما واقعیت این است که آزمایش پاپ‌اسمیر تنها بخش کوچکی از لیست طولانی چکاپ زنان است.

درمان بیماری های زنان :

همه افراد در طول زندگی در خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها هستند و در صورت ابتلا، مهم‌ترین و اولین تصمیم باید اقدام به درمان باشد. خانم ها در زندگی خود به دلیل تحولاتی که در بدن آن ها اتفاق می‌افتد، با بیماری هایی و گاهی آسیب‌هایی روبه‌رو می‌شوند. برخی از بیماری های بانوان در صورتی که تشخیص داده نشوند و یا درمان نشوند، بسیار خطرناک هستند و باید برای درمان بیماری های زنان به متخصص و جراح زنان مراجعه کرد.

برخی از خدمات کلینیک در درمان بیماری های زنان و سلامت عبارتند از :

  • درمان خونریزی های غیر طبیعی
  •  درمان فیبروم
  • برداشتن پولیپ
  • برداشتن کیست در قسمت لابیا
  •  درمان واژینیسموس
  •  درمان کیست تخمدان
  • درمان کیست سینه
  • درمان اختلالات قائدگی
  • درمان اختلالات باروری
  • بررسی آزمایش های دوره ای خون (دیابت، فشار خون، تیروئید)
  • انجام تست های پاپ اسمیر و HPV Typing به صورت دوره ای
  • معاینات لگن به صورت دوره ای
  • سونوگرافی رحم و تخمدان به صورت دوره ای
  • بررسی پستان ها (از سن ۴۰ سال به بعد) توسط سونوگرافی و ماموگرافی به صورت دوره ای
  • بررسی آزمایش های سلامت تخمدان، سلامت باروری، عفونت ها، بیماری های مقاربتی
  • درمان کیست بارتولن
  • درمان عفونت های مکرر
  • درمان اختلالات جنسی
  • کنترل بارداری
  • چکاپ های بارداری
  • زایمان طبیعی
  • زایمان سزارین
  • جراحی تخلیه رحم
  • درمان درد های شدید لگنی

دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری

شما مراجعین عزیز میتوانید با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری از انواع خدمات زیبایی و درمانی بهره‌مند شوید.

با سیستم نوبت دهی اینترنتی شما میتوانید به صورت کاملا انلاین زمان مراجعه خود را رزرو کنید و بدون اتلاف وقت از انواع خدمات کلینیک استفاده کنید.

برای نوبت دهی انلاین کلیک کنید

کلینیک دکتر هدی حق نظر در کجا قرار دارد ؟

آدرس : ساری، خیابان قارن، ساختمان کسری ، طبقه همکف مطب دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان

ساعات کاری کلینیک به چه صورت است؟

عصر روزهای زوج از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰

چگونه میتوانم نوبت رزرو کنم؟

۱ – شما میتوانید با تماس تلفنی نوبت خود را رزرو کنید
۲- شما میتوانید با استفاده از سامانه نوبت دهی انلاین زمان مراجعه خود را تعیین کنید
برای نوبت دهی انلاین کلیک کنید

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

2 فکر در مورد “ دکتر هدی حق نظر متخصص و جراح زنان در ساری – ۱۴۰۲

  1. yegane گفت:

    میشه بگید در ساری کدام داروخانه ها واکسن گاردسیل دارند

    1. دکتر هدی حق نظر گفت:

      هلال احمر و سیزده آبان و داروخانه های شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =