دانستنی های زنان

تجربه عمل لابیاپلاستی

اگر لابیای بزرگ یا کشیده دارید، ناراحتی و درد ناشی از دوچرخه سواری، روی هم گذاشتن پاها یا پوشیدن لباس های تنگ را ممکن است تجربه کرده باشید. شما به احتمال زیاد کاندید مناسبی برای جراحی لابیاپلاستی هستید ولی ممکن است برایتان سوال باشد که جراحی با نقاهت کم و بدون عوارض را کجا می توان انجام داد؟ نظر مراجعه کنندگان پس از انجام عمل لابیاپلاستی چیست؟ اگر خواستار عمل لابیاپلاستی هستید و به دنبال اطلاعات بیشتر و بهره مندی از تجربیات بیمارانی هستید که قبلا لابیاپلاستی انجام داده اند، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لابیاپلاستی چیست و چرا انجام می شود؟

لابیاپلاستی که به عنوان جراحی جوانسازی لابیا یا کاهش اندازه لابیا نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی زنان است که اندازه و شکل لابیا مینور (لب های داخلی) اندام تناسلی زنان را تغییر می دهد. این روش را می توان به دلایل زیبایی و یا عملکردی انجام داد.

برخی از بانوان ممکن است نسبت به اندازه، شکل یا عدم تقارن لابیای خود احساس خجالت یا ناراحتی کنند که می تواند بر عزت نفس و اعتماد به نفس جنسی آن ها تأثیر بگذارد. برخی از خانمها متوجه می‌شوند که نمی‌توانند لباس‌های شنا بپوشند، زیرا لابیاهای آن‌ها بسیار بزرگ و کشیده است. برخی دیگر ممکن است در حین رابطه جنسی یا ورزش ناشی از مالش یا اصطکاک بیش از حد احساس ناراحتی یا تحریک داشته باشند. لابیاپلاستی می تواند نگرانی های زیبایی و عملکردی را برطرف کند و منجر به بهبود قابل توجهی در سبک زندگی بیماران شود.

تجربه عمل لابیاپلاستی در ساری

بسیاری از اشخاص به دنبال این هستند که بهترین جراح لابیاپلاستی را پیدا کنند و همچنین اشخاصی را که عمل لابیاپلاستی انجام داده اند، و از تجربه آن ها سوال کنند.

دکتر هدی حق نظر بع نوان بهترین جراح زیبایی بانوان جراحی لابیاپلاستی زیادی انجام داده است که همواره رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به همراه داشته است. ایشان با تخصص و تجربه در عمل های زیبایی زنان نتایج بسیار خوبی را بدون عوارض به جای گذاشته است.

شما عزیزان برای دیدن تجربه عمل لابیاپلاستی مراجعه کنندگان دکتر هدی حق نظر می توانید ویدیو های زیر را مشاهده کنید.

لابیاپلاستی چقدر دردناک است؟

مانند هر عمل جراحی، درجات کمی از ناراحتی و درد در طول روند بهبودی قابل انتظار است. اکثر بیماران ناراحتی خفیف تا متوسط را گزارش می‌کنند که می‌توان آن را با داروهای مسکن و استراحت در چند روز اول کنترل کرد. پس از برطرف شدن تورم و کبودی اولیه، اکثر بیماران احساس راحتی می کنند و می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

هر درد شدیدی به احتمال زیاد ناشی از خونریزی زیاد یا عفونت است و این چیزی است که ارزش دارد بهترین جراح لابیاپلاستی با تجربه و متخصص را انتخاب کنید. همچنین پزشک شما دستورالعمل های دقیق مراقبت های بعد از عمل را به شما ارائه می دهد و داروهای مناسب را برای کمک به مدیریت هر گونه ناراحتی در طول دوره بهبودی تجویز می کند، شما باید با دقت این مراقبت ها را دنبال کنید تا دچار عوارض نشوید.

مدت زمان بهبودی بعد از لابیاپلاستی چقدر است؟

زمان بهبودی لابیاپلاستی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بیشتر خانم ها می توانند انتظار داشته باشند که در چند روز اول پس از عمل، تورم، کبودی و ناراحتی  جزئی را تجربه می کنند. ممکن است چندین هفته طول بکشد تا تورم به طور کامل فروکش کند و لابیاها شکل و ظاهر نهایی خود را به خود بگیرند. علیرغم برطرف شدن بیشتر تورم پس از چند هفته، بیماران باید در ۶ تا ۸ هفته اول تا زمانی که  محل  برش ها بهبود می یابند از رابطه جنسی و فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنند. جراح دستورالعمل های دقیق مراقبت های بعد از عمل و جدول زمانی بهبودی را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا لابیاپلاستی باعث افزایش لذت جنسی می شود؟

اکثر بانوان پس از انجام این عمل، افزایش لذت و حساسیت را در حین فعالیت جنسی گزارش می‌کنند، درصدی می تواند به دلیل زیباترشدن ظاهر ناحیه تناسلی باشد و درصدی ممکن است  به تسکین دردی مربوط باشد، که در زمان مقاربت به دلیل اصطکاک وجود داشته است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این روش فقط برای افزایش لذت جنسی نیست و کاهش میل جنسی شما ممکن است دلایل دیگری داشته باشد.

آیا لابیاپلاستی واژن شما را تنگ می کند؟

لابیاپلاستی واژن شما را تنگ نمی کند، اما سایر روش‌های جوان‌سازی واژن مانند واژینوپلاستی می تواند کانال واژن را سفت کند،  بر خلاف واژینوپلاستی، لابیاپلاستی فقط به اندازه و شکل لابیا مینور می پردازد، نه کانال واژن.

نتیجه

اگر به فکر انجام لابیاپلاستی هستید، مهم است که با تجربه ترین جراح لابیاپلاستی را انتخاب کنید که بتواند به شما در دستیابی به بهترین نتیجه ممکن کمک کند. به دنبال جراحی باشید که دورهای بین المللی جراحی های زیبایی زنان را اموزش دیده است  و تجربه انجام عمل های لابیاپلاستی زیادی را داشته باشد.  عکس های قبل و بعد از  عمل بیماران قبلی را ببینید و نظرات سایر بیماران را بخوانید تا در مورد مهارت و رضایت از جراح مطمئن شوید.

در نتیجه، لابیاپلاستی یک روش جراحی زیبایی زنان است که می‌تواند نگرانی‌های زیبایی و عملکردی مربوط به لابیا را برطرف کند. بسیاری از زنان گزارش می دهند که کیفیت زندگی و راحتی جنسی پس از لابیاپلاستی بهبود یافته است. اگر به جراحی لابیاپلاستی فکر می‌کنید، حتماً بهترین جراح آموزش دیده را انتخاب کنید که می‌تواند به شما در دستیابی به بالاترین نتیجه ممکن کمک کند.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

2 فکر در مورد “ تجربه عمل لابیاپلاستی

  1. مریم گفت:

    جای زخم (اسکار) عمل از بین میره؟
    بعد از گذشت چند روز میشه برای از بین بردن جای زخم اقدام کرد؟

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      بله از بین میروند و بهبود مییابند . بعد از زمان ۴ تا ۶ هفته ای بهبود یافتن زخم ها ، میتوانید برای ترمیم اقدام کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *