جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان یا عمل های زیبایی واژن اصطلاحاتی هستند که برای طیف وسیعی از اقدامات و جراحی هایی که هدف آن ها ترمیم یا بازسازی واژن است، استفاده می شود. جراحی زیبایی واژن از این دست با هدف کاهش درد و بهبود ظاهر، اندازه، عملکرد و احتمالاً حساسیت واژن انجام می شود. در این مطاب می خواهیم در مورد این جراحی ها و مزایای آن صحبت کنیم و همچنین بهترین جراح زیبایی زنان در ساری را به شما معرفی کنیم.

جراحی زیبایی زنان چیست؟

جراحی زیبایی ناحیه تناسلی بانوان یک اصلاح گسترده است که شامل جراحی های در ناحیه واژن می شود که به بهبود ظاهر و عملکرد ناحیه تناسلی خانم ها کمک می کند. مانند: لابیاپلاستی، کاهش هود کلیتورال، هایمنوپلاستی، تزریق چربی به واژن و واژینوپلاستی است.

با گذشت زمان و بالا رفتن سن و همچنین عواملی مانند زایمان های متعدد شکل واژن تغییر خواهد کرد. برای بهبود این وضعیت و بازگرداندن جوانی و زیبایی نیاز است از این روش های جراحی استفاده گردد. جراحی های زیبایی زنان با بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی صورت می گیرد و دوران نقاهت بسیار کوتاهی خواهد داشت.

دلایل انجام جراحی زیبایی زنان چیست؟

چرا ممکن است به جراحی واژن نیاز داشته باشید؟ هر خانمی که ناحیه واژینال او به دلایل مختلف پزشکی دچار تغییر یا آسیب شده است، ممکن است واجد شرایط واژینوپلاستی باشد. در میان بسیاری از کاندیدهای روش های بازسازی عبارتند از:

  • بیماران سرطانی که تحت عمل جراحی یا پرتودرمانی های گسترده برای سرطان اندام ها و ساختارهای دستگاه تناسلی قرار گرفته اند.
  • خانم های که دچار افتادگی دیواره واژن شده اند.
  • خانم هایی که در اثر تصادف و ضربه به ناحیه تناسلی واژن آن ها اسیب دیده است.
  • زنان با ناهنجاری های مادرزادی (نقص مادرزادی) که بر ناحیه واژن تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، جراحی زیبایی زنان یک گزینه عالی برای خانم‌هایی است که از سلامت خوبی برخوردارند و دارای یک یا چند مورد از نگرانی‌های زیر هستند:

  • واژن و لابیاهای آن دچار چروک و کشیدگی شده است.
  • درد ناشی حین انجام فعالیت جنسی یا ورزشی
  • کاهش حس جنسی در حین مقاربت به دلیل درد یا گشادی کانال واژن
  • تمایل به بهبود کانتور یا ظاهر اندام تناسلی

چه کسانی کاندید مناسب برای جراحی زیبایی زنان هستند؟

  • افرادی که دارای اختلال عملکرد جنسی هستند.
  • افرادی که در هنگام مقاربت و رابطه جنسی درد دارند.
  • افرادی که در فعالیت های ورزشی آن ها تداخل ایجاد شده است.
  • افرادی که به واسطه زایمان واژن آن ها دچار مشکل شده است.
  • افرادی که افتادگی واژن دارند.
  • افرادی که بی اختیاری ادرار دارند.
  • افرادی که به دلیل ظاهر ناحیه واژن اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.
  • افرادی که انتطارات واقع بینانه ای نسبت به این جراحی ها دارند.
  • کسانی که مشکل پزشکی خاصی ندارند و دچار عفونت فعالی در ناحیه تناسلی خود نیستند.
  • کسانی که در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال هستند.

انواع جراحی های زیبایی واژن

روش های جراحی زیادی برای بهبود ظاهر و عملکرد واژن خانم ها وجود دارد که جراح زیبایی زنان با توجه به شرایط فرد به او می گوید بهترین روش کدام یک است، شاید لازم باشد چندین جراحی انجام شود.

۱-واژینوپلاستی

یک روش برای کاهش عرض واژن است. به طور طبیعی این کشش در حین رابطه جنسی و زایمان لازم است، اما بافت های واژن می توانند با گذشت زمان خاصیت کششی خود را از دست دهند، به ویژه پس از چندین زایمان. این کشش  گاهی می تواند بر لذت یک زن در هنگام رابطه جنسی تأثیر بگذارد.

در حین انجام واژینوپلاستی، یک جراح زیبایی ممکن است از روش هایی مانند سفت شدن و ترمیم دیواره واژن، کاهش عرض کلی واژن استفاده کند. در حالی که به طور معمول واژینوپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی عنوان می شود.

۲-لابیاپلاستی

به اندازه و شکل لابیاها یا چین های پوستی که دهانه واژن را در برمی گیرند، اشاره می کند. باید توجه شود که اندازه و شکل لابیا ها در افراد مختلف متفاوت است. بسیاری از خانم ها در ناحیه لابیا دارای  پوست بیش از حد طبیعی هستند, که ممکن است هنگام پوشیدن لباس تنگ برای آن ها ایجاد ناراحتی کند یا رابطه جنسی ان ها را دچار مشکل کند و یا سبب عفونت مکرر و مقاوم به درمان شود.

۳-هودکتومی

کاهش هود کلیتورال می تواند همزمان با لابیاپلاستی انجام شود.این عمل افزایش رضایت جنسی را در بر دارد.

۴-هایمنوپلاستی

«هایمنوپلاستی» یا ترمیم بکارت، عمل جراحی می باشد که برای بازگرداندن بکارت که می تواند به دلایل مختلفی از جمله ورزش, دو چرخه سواری, اسب سواری از بین رفته است، انجام شود.

۵-مونسپلاستی

مونسپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که در آن پوست اضافی و بافت چربی از بالای ناحیه شرمگاهی خارج می شود. مونسپلاستی می تواند به ایجاد ظاهری صاف و زیبا در قسمت روی دستگاه تناسلی کمک کند.

۶-پرینورافی

پرینورافی عمل جراحی به منظور ترمیم پرینه (بافت بین دهانه واژن و مقعد) که معمولا در حین زایمان طبیعی پاره می شود انجام می شود. همچنین علاوه بر اصلاح پرینه، ورودی واژن نیز تنگ می گردد.

۷-تزریق چربی به واژن

در این روش تزریق چربی به واژن، چربی از بدن خود فرد برداشت می شود و طی فرآیند خالص سازی به لابیاهای ماژور تزریق می شود.

۸- ماژور پلاستی

این جراحی مانند جراحی لابیاپلاستی است با این تفاوت که جراحی بر روی لابیاهای ماژور (خارجی) انجام می شود.

معرفی بهترین جراح زیبایی زنان در ساری

متخصصان زنان و زایمان که اقدامات زیبایی را انجام می دهند باید به اندازه کافی آموزش دیده، باتجربه و دارای مهارت و تبحر کافی برای انجام این عمل باشند. آشنایی وسیع با ظاهر و عملکرد و همچنین توانایی کنترل عوارض، از متخصصان زنان و زایمان که این روش ها را انجام می دهند انتظار می رود.

دکتر هدی حق نظر متخصص زنان در ساری هستند که دارای مدرک معتبر در زمینه جراحی زیبایی زنان هستند و در این زمینه آموزش دیده و تجربه کافی را کسب کرده اند. ایشان تا به امروز جراحی های زیبایی واژن بسیاری را از جمله لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، تزریق چربی به واژن و… انجام داده اند که بسیار موفقیت آمیز بوده و توانستند رضایت زیادی را به دست بیاورند.

دکتر هدی حق نظر علاوه بر جراحی زیبایی زنان، خدمات جوانسازی واژن به روش های غیر جراحی با دستگاه های مانند اراف واژینال و کربوکسی تراپی را به بیماران ارائه می دهد.

جراحی های زیبایی زنان چه مزایایی دارد؟

انجام جراحی های زیبایی واژن علاوه بر افزایش اعتماد به نفس بانوان و رضایت از ناحیه تناسلی خود، می تواند تاثیرات بسیاری در کیفیت زندگی زناشویی افراد نیز داشته باشد.

از جمله مزایای جراحی زیبایی زنان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش درد هنگام رابطه جنسی و فعالیت ورزشی
  • بالا رفتن میل جنسی
  • باز گرداندن جوانی و زیبایی ظاهر
  • از بین بردن بی اختیاری ادرار
  • بالا بردن اعتماد به نفس

کلام آخر

شما می توانید با انتخاب دکتر هدی حق نظر به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی زنان در این زمینه با آرامش خاطر و بدون نگرانی از نتایج منفی در عمل به واژن خود زیبایی و جوانی را برگردانده و اعتماد به نفس خود را بالا برده و همچنین روابط شخصی خود را بهبود ببخشید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

7 فکر در مورد “ جراحی زیبایی زنان

  1. yegane گفت:

    تزریق چربی به وازن تا چند وقت ماندگاری دارد

    1. دکتر هدی حق نظر گفت:

      اگر در دو نوبت تزریق شود برای همیشه ماندگاری دارد

  2. الهام گفت:

    خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

  3. elii گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون عالی بود

  4. الهام گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون

  5. fateme گفت:

    زایمان طبیعی تاثیری روی نتیجه ی جراحی داره؟
    چه مراقبت هایی نیاز داره؟

    1. دکتر هدی حق نظر گفت:

      زایمان طبیعی بر لبیاپلاستی تاثیری ندارد اما زایمان طبیعی بر جراحی تنگی واژن موثر است و سبب گشادی آن میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *