لابیاپلاستی, جراحی زیبایی زنان

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی : راهنمای کامل

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی چیست؟ همانطور که میدانید هدف از جراحی لابیاپلاستی کاهش اندازه و متقارن سازی لابیا مینور میباشد. با این حال، برای دستیابی به نتایج جامع‌تر و رضایت‌بخش‌تر، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند لابیاپلاستی را به صورت ترکیبی با سایر روش‌های زیبایی واژن مانند تزریق چربی، تزریق ژل یا فیلر، جراحی کلیتوریس و یا روشن‌سازی و تنگی واژن انجام دهند. این رویکرد همزمان نه تنها به بهبود ظاهر ناحیه تناسلی کمک می‌کند بلکه می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی نیز منجر شود. در این مطلب قصد داریم جراحی های همزان با لابیاپلاستی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چه جراحی هایی را میتوان همزمان با لابیاپلاستی انجام داد؟ ( لیست جراحی های همزمان با لابیاپلاستی )

جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگی واژن

ترکیب جراحی لابیاپلاستی و عمل تنگ کردن واژن به یکی از روش‌های پرطرفدار در جراحی زیبایی واژن تبدیل شده است. بسیاری از خانم‌ها که از افتادگی لابیاهای داخلی و گشادی واژن رنج می‌برند، ترجیح می‌دهند این دو مشکل را به طور همزمان برطرف کنند تا به نتایج جامع‌تری دست یابند. جراحی تنگی واژن معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد و شامل برداشتن پوست اضافی و سفت کردن عضلات واژن است. لابیاپلاستی نیز حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامد و در آن، سایز و شکل لابیاهای کوچک اصلاح می‌شود.

با ترکیب این دو عمل، مدت زمان کل جراحی افزایش می‌یابد، اما همچنان یک عمل سرپایی محسوب می‌شود و بیمار می‌توانید پس از چند ساعت استراحت، به خانه بازگردید. با انجام هر دو عمل در یک جلسه، تنها یک دوره نقاهت را تجربه خواهید کرد. در صورتی که عمل توسط یک جراح با تجربه و در یک مرکز مجهز انجام شود و قبل از عمل، وضعیت سلامت عمومی بیمار به خوبی ارزیابی شود، خطر بروز عوارض بسیار کم است. کنترل سطح هموگلوبین خون یکی از نکات مهم قبل از عمل است که به کاهش احتمال خونریزی و بهبود روند بهبودی کمک می‌کند.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی
جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی همزمان با تزریق ژل یا چربی

برای رسیدن به نتایج ایده‌آل در جوانسازی واژن، اغلب ترکیبی از روش‌های مختلف توصیه می‌شود. یکی از این ترکیب‌های موفق، انجام همزمان لابیاپلاستی و تزریق ژل یا تزریق چربی به واژن (لابیاماژور) است. بسیاری از خانم‌ها پس از انجام این روش، از بهبود قابل توجه ظاهر و عملکرد ناحیه تناسلی خود و افزایش اعتماد به نفسشان ابراز رضایت کرده‌اند. در برخی افراد علاوه بر لابیامینور، لابیا ماژور هم نیاز به تقارن سازی دارد. این ترکیب، هم به اصلاح ظاهر لابیاها (لابیا مینور) و هم به جوانسازی، حجیم‌سازی و متقارن مردن لابیاماژور می‌پردازد و در نتیجه، ظاهر کلی ناحیه تناسلی جوان‌تر و زیباتر می‌شود.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی - تزریق ژل و چربی
جراحی های همزمان با لابیاپلاستی – تزریق ژل و چربی

جراحی لابیاپلاستی همزمان با وایتنینگ (روشن سازی)

ترکیب روش‌های روشن‌سازی (وایتنینگ) و جراحی لابیاپلاستی، یک رویکرد جامع برای بهبود ظاهر ناحیه تناسلی است. بانوانی که از تیرگی، عدم تقارن لابیاها یا نگرانی‌های مشابه رنج می‌برند، می‌توانند با بهره‌گیری از این روش‌ها، به نتایج قابل توجهی دست یابند. روشن سازی یا وایتنینگ یک روش غیرتهاجمی و بدون درد، با استفاده از تکنیک‌های مختلف، رنگدانه‌های اضافی پوست ناحیه تناسلی را کاهش داده و ظاهری روشن‌تر و یکدست‌تر به آن می‌بخشد. این روش برای افرادی مناسب است که از تیرگی ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و به دنبال روش ساده و بدون درد برای روشن کردن آن هستند.

تیرگی ناحیه تناسلی، مشکلی است که بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه می‌شوند. گاهی اوقات، خود لابیاهای داخلی (لابیا مینور) عامل اصلی تیرگی هستند. در این موارد، لابیاپلاستی می‌تواند راه حلی موثر باشد. اگر تیرگی در لابیاهای بیرونی (لابیا ماژور) مشاهده شود، بسته به شدت و مدت تیرگی، روش‌های مختلفی مانند کربوکسی تراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، لیزر و تیکسل به کار می‌روند. این روش‌ها با تحریک تولید کلاژن و بهبود گردش خون، به تدریج باعث روشن شدن پوست می‌شوند.

جراحی لابیاپلاستی همزمان با هودکتومی

طول و شکل قسمت‌های مختلف فرج در طول زندگی زنان به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری و زایمان ممکن است دچار تغییر شود. این تغییرات طبیعی هستند و می‌توانند باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس در برخی از زنان شوند. برای رفع این تغییرات و بازگرداندن اعتماد به نفس، جراحی‌های زیبایی فرج مانند لابیاپلاستی و هودکتومی می‌توانند بسیار موثر باشند.

جراحی کلیتوریس یا هودکتومی، یا همان کاهش هود کلیتورال، یک عمل جراحی زیبایی است که برای اصلاح ظاهر کلاهک کلیتورال انجام می‌شود. کلاهک کلیتورال، پوششی است که بر روی کلیتوریس قرار دارد. در برخی موارد، این کلاهک ممکن است بزرگتر از حد معمول بوده و مانع از تحریک کافی کلیتوریس شود. در نتیجه، ممکن است در رسیدن به ارگاسم با مشکل مواجه شوید. هودکتومی با برداشتن بخشی از این پوشش، به افزایش لذت جنسی و بهبود ظاهر ناحیه تناسلی کمک می‌کند.

در بسیاری از موارد، تغییرات ایجاد شده در فرج به صورت ترکیبی است. به عنوان مثال، هم لابیاها ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند و هم پوست روی کلیتوریس بیش از حد باشد. در این موارد، انجام همزمان این دو جراحی، نتیجه بهتری را به همراه خواهد داشت و از انجام دو عمل جداگانه جلوگیری می‌کند.

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی - هودکتومی
جراحی های همزمان با لابیاپلاستی – هودکتومی

مقایسه روش‌های جراحی های همزمان با لابیاپلاستی

ناحیه تناسلی بانوان، یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین نواحی بدن است. زیرا دارای ساختار آناتومیکی بسیار پیچیده و حساس بوده و هرگونه برش یا دستکاری در این ناحیه، باید با دقت و آگاهی کامل از این ساختار انجام شود تا از ایجاد عوارض جانبی مانند خونریزی، عفونت، بی‌حسی دائمی و تغییر در عملکرد جنسی جلوگیری شود. بنابراین انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه، در موفقیت آمیز بودن این جراحی‌ها و حفظ سلامت شما، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

دکتر هدی حق نظر، بهترین جراح زیبایی زنان ساری، با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه جراحی‌های زیبایی زنان، به عنوان بهترین جراح لابیاپلاستی در مازندران شناخته می‌شود. ایشان با استفاده از روش‌های بی‌حسی مناسب، جراحی بدون درد و ناراحتی را برای بیمار انجام خواهند داد. تصمیم‌گیری برای انجام جراحی زیبایی ناحیه تناسلی، یک تصمیم مهم است. با انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه، می‌توانید با خیالی آسوده به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟


بهترین جراح لابیاپلاستی در مازندران

دکتر هدی حق نظر

دکتر هدی حق نظر فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی ازسال ۱۳۷۲ مدتی به عنوان پزشک عمومی فعالیت داشته اند. سپس با گذراندن دوره تخصصی زنان و زایمان به عنوان متخصص زنان و زایمان در شهر ساری فعالیت میکنند.



icon-time-machine

ساعت کاری

روزهای زوج از ساعت

۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰

location

آدرس مطب

ساری، خیابان قارن، ساختمان کسری ، طبقه همکف مطب دکتر هدی حق نظر جراح و متخصص زنان

icon-phone

نوبت دهی

۰۱۱۳۳۳۲۹۳۳۲

icon-nurse

مشاوره جراحی زیبایی

جهت مشاوره بر روی لینک زیر کلیک کنید

3 نظر در “جراحی های همزمان با لابیاپلاستی : راهنمای کامل

  1. سحر گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون

  2. صحرا گفت:

    چرا جراحی لابیا پلاستی با زایمان به صورت همزمان انجام نمیشه

    1. دکتر هدی حق نظر گفت:

      به دلیل پرخون بودن لابیاها در این دوره احتمال عفونت و خونریزی بیشتر است. بنابراین لبیاپلاستی بعد از دوره زایمان و شیردهی انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *